تعمیر لباسشویی فردیس 09124601261

تعمیر لباسشویی فردیس در محل کلیه مناطق میدان سرحدی,میدان شانزده متری امام خمینی , نسترن شرقی و غربی , ۴۸ دستگاه , بلوار بهاران (کانال شرقی و غربی) ,مشکین دشت,محمدشهر , خوشنام , شهرک ناز,شهرک خانه (دهکده) , منظریه , شهرک ۱۱۰ ,شهرک طالقانی ,بلوار امام رضا ,خیابان امام حسن,بلوار بیات (از اندیشه تا فلکه پنج تا شهرک ناز) ,پل ارتش (تقاطع بیات و جاده ملارد)

تعمیر لباسشویی فردیس 09124601261

تعمیر لباسشویی فردیس در محل کلیه مناطق میدان سرحدی,میدان شانزده متری امام خمینی , نسترن شرقی و غربی , ۴۸ دستگاه , بلوار بهاران (کانال شرقی و غربی) ,مشکین دشت,محمدشهر , خوشنام , شهرک ناز,شهرک خانه (دهکده) , منظریه , شهرک ۱۱۰ ,شهرک طالقانی ,بلوار امام رضا ,خیابان امام حسن,بلوار بیات (از اندیشه تا فلکه پنج تا شهرک ناز) ,پل ارتش (تقاطع بیات و جاده ملارد)

بزرگترین مرکز تخصصصی تعمیرات لباسشویی در فردیس در محل کمتر از یک ساعت

چرا استفاده خدمات ما ؟

  • تعمیرکاران متخصص و ماهر جهت تعمیر انواع مدل های لباسشویی
  • ( ال جی - سامسونگ - کندی - آبسال - پاکشوما - بوش - کندی - و سایر مدل های جدید و قدیمی )
  • کمتر از یک ساعت تعمیرکاران ما در محل حاضر میشوند.
  • ( تعمیر در محل و منزل شما )
  • ضمانتنامه تعمیر دستگاه شما
  • لوازم جانبی اصل و مورد تایید شرکت های مرتبط
  • تضمین قیمت خدمات
  • مشاوره رایگان جهت تشخیص عیب دستگاه

جهت تعمیر انواع مدل های (( لباسشویی )) لطفا تماس بگیرید .

☏ 09124601261 ☏

تعمیر لباسشویی فردیس در محل کلیه مناطق میدان سرحدی,میدان شانزده متری امام خمینی , نسترن شرقی و غربی , ۴۸ دستگاه , بلوار بهاران (کانال شرقی و غربی) ,مشکین دشت,محمدشهر , خوشنام , شهرک ناز,شهرک خانه (دهکده) , منظریه , شهرک ۱۱۰ ,شهرک طالقانی ,بلوار امام رضا ,خیابان امام حسن,بلوار بیات (از اندیشه تا فلکه پنج تا شهرک ناز) ,پل ارتش (تقاطع بیات و جاده ملارد)

۳ مطلب در مرداد ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

فرش فانتزی چیست؟

البته بسیاری از افراد دیگر به غیر از جوانان نیز به خرید اینگونه از فرش ها می پردازند. به عنوان مثال فرش شنل از جمله فرش های پرطرفدار و محبوب بوده که مورد استقبال تمامی سنین قرار گرفته است. شکل ابریشم گونه این فرش حالتی تجملی و پر شکوه به فضای داخلی منزل شما می دهد و می تواند فضای چیدمان دکوراسیون داخلی منزل شما را دگرگون سازد.

در رابطه با قیمت فرش های فانتزی باید گفت مثال های متنوع و زیادی از فرش های فانتزی و مدرن در جنس متفاوت از نخ‌های الیاف استفاده شده در این فرش ها وجود دارند.  به عنوان مثال اغلب فرش های وینتیج با طرح جدید 1200 شانه گل برجسته بافته شده با نخ اکریلیک می باشند که بهترین کیفیت موجود درحال حاضر بازار است. از جهت کیفیت الیاف به کار رفته ، قطعا فرش های پلی استر ارزانتر هستند. این مطلب به ما نشان می دهد به هنگام ارزان بودن فرشی از کیفیت الیاف درون آن آگاهی پیدا کنیم. همچنین شانه فرش نیز در قیمت فرش موثر است. فرش های 700 شانه نسبت به فرش های 1200 شانه ارزانتر هستند.

تراکم و شانه یک فرش سبب ایجاد نقش های متفاوت در فرش می شود. به اینصورت که با افزایش تراکم یک فرش طرح ها زیباتر و ظریفتر خواهند شد، به طوریکه فرش هایی با تراکم بسیار بالا نمایی به زیبایی شبیه به فرش دستباف دارند. الیاف هیت ست شده خود می توانند به تنهایی در زیباتر شدن رنگ و لعاب فرش فانتزی ما موثر باشند. به غیر از زیبایی الیاف توسط  هیت ست کردن آنها و  لطافت و نرمی شان، می تواند در افزایش مقاومت فرش در برابر رفت و آمد و  پا خوردگی ها بسیار موثر باشد.

شما اشکال جدید و متفاوتی از طرح های سنتی را در فرش فانتزی مشاهده می کنید. فرش های سنتی با طرح های اصیل ایرانی نظیر برگ و گل و نقوش اسلیمی و غیره و اغلب با ترنج و لچک بافته و پرداخته می شوند که در سراسر دنیا نیز شناخته شده اند. اما فرش های فانتزی فارغ از طرح های اصیل گذشته وارد دنیای مد و صنعت گشته و پابه پای پیشرفت در این عرصه خود را به درجات عالی از این کالا رسانده است. فرش فانتزی اغلب جوان پسند بوده و در دیزاین داخلی فضاهای خانه جوانان با طراحی جدید داخلی آن دیده می شود.

مدل های مختلف فرش فانتزی

انواع متفاوت از فرش فانتزی در بازار فرش وجود دارد که افراد بر اساس نیاز خود اقدام به خرید آنها می کنند. از انواع  آن می توان به فرش هایی نظیر

  • فرش شنل
  • فرش شگی
  • فرش بلژیکی
  • فرش وینتیج
  • فرش گبه
  • فرش ترک
  • فرش دستباف نما

اشاره نمود.

مزایای خرید فرش فانتزی

از مزایای خرید فرش فانتزی قیمت مناسب و مقرون ‌به ‌صرفه آن با توجه به تنوع  فراوان و زیبایی این فرش‌ها در الیاف استفاده شده در آن ها در مقایسه با سایر فرش‌های ماشینی است. همانطور که می دانید بافت فرش فانتزی مانند سایر فرش‌های ماشینی با دستگاه‌های به روز و متد پیشرفته صورت می‌گیرد. سعی می شود در تولید این فرش از نخ‌های با کیفیت و مرغوب استفاده کنند که همین موضوع دلیلی برای داشتن کیفیت مناسب فرش‌های فانتزی هستند. فرش‌هایی فانتزی اغلب فاقد پرز هستند و باعث بروز حساسیت نمی‌شوند. دوام خوب آن‌ها و مقاوم بودن در برابر رطوبت، شست‌وشو و حرارت ااز دیگر ویژگی های مهم فرش فانتزی محسوب می شود.

  • دکتر تعمیر کار
  • ۰
  • ۰

هنر قالی بافی و بافت فرش دستبافت از دیرباز مورد توجه بوده و اغلب افراد برای اینکه به فرش دستبافت خود حالت قدیمی تری بدهند با انجام روش هایی آن را کهنه نشان می دادند. فرش دستبافتی که تازه باشد دارای رنگ های چشمگیر و زننده ای است که در گذشته افراد برای کاهش این حالت فرش را در کوچه و بازار پهن می کردند تا زیر پای عابرین مانده و پاخورده شود. شستشو فرش با استفاده از خاکستر و چوبک و آب از دیگر اقداماتی است که در گذشته برای کهنه نما کردن فرش دستبافت به کار گرفته می شده است.

امروزه عمل دواشور کردن به عنوان اصلی ترین روش برای کهنه نما کردن فرش ها شناخته می شود. برای این کار از هیپوکلریت کلسیم استفاده می شود که با نام پودر سفیدگری نیز شناخته می شود. زمانی که از این ماده شیمیایی درخصوص فرش استفاده شود الیاف فلس خود را از دست داده و صیقلی دیده می شوند. البته درحال حاضر تولیدکنندگان فرش های وینتیج از این روش بیشتر در مورد فرش های صادراتی استفاده می کنند. با این کار فرش ارزش بیشتری پیدا کرده و شبیه به فرش های کهنه و قدیمی به نظر می رسد.

درحال حاضر فرش های کهنه نما در کشورهای عربی و اروپایی متقاضیان بسیاری دارد که این امر تولیدکنندگان فرش های ماشینی را وادار کرده تا فرش کهنه نما را جایگزین نمونه های دستبافت و قدیمی معرفی کنند. مشتریان اروپایی و عربی گمان می کنند فرش وینتیج به مانند فرش های قدیمی بوده و از استحکام بیشتری برخوردار هستند.

فرش های وینتیج دارای مزایای متعددی است و طی سال های اخیر توانسته مورد توجه بسیاری از مشتریان قرار بگیرد. این فرش ها علاوه بر ایران در کشورهای اروپایی نیز طرفداران مختص به خود را داشته و می توانند زیبایی خاصی را به منازل بدهند. مزیت دیگر استفاده از این فرش ها بحث قیمت آن ها است که در مقایسه با فرش های دستبافت و قدیمی بسیار مناسب هستند. آن دسته از افرادی که تمایل دارند اصلت و فرهنگ ایرانی را در خانه خود نشان داده و در عین حال هزینه کمتری نیز پرداخت کنند می توانند فرش های وینتیج را به عنوان بهترین گزینه درنظر داشته باشند.

از دیگر مزایای فرش وینتیج می توان به دوام و طول عمر بالای آن اشاره کرد. فرش های کهنه نما در ابعاد مختلفی تولید شده و متقاضیان می توانند طرحی متناسب با سلیقه خود را خریداری نمایند. در خرید فرش کهنه نما ابتدا باید ابعاد فضای موردنظر را به طور دقیق اندازه گرفته و سپس فرشی مناسب آن را سفارش دهید. علیرغم اینکه این دسته از فرش ها مراحل سختی را برای کهنه نما شدن سپری می کنند اما استحکام بالایی داشته و می توان سال های زیادی از آن ها استفاده کرد.

جایگاه فرش وینتیج در دکوراسیون داخلی

دوستداران دکوراسیون های کلاسیک و سنتی تمایل بیشتری به انتخاب فرش های دستبافت و کهنه نما دارند. همانطور که پیش تر نیز عنوان کردیم شباهت فرش های وینتیج به نمونه های دستبافت موجب شده برای استفاده در این سبک از دکوراسیون گزینه مناسبی باشند. وزن فرش های کهنه نما بسیار کم بوده به همین دلیل هنگام شستشوی آن ها مشکلی وجود نخواهد داشت. رنگبندی فرش های کهنه نما به گونه ای است که می توان آن ها را با رنگ های مختلفی که در دکوراسیون داخلی وجود دارد هماهنگ کرد. همین تنوع رنگی به کار رفته در بافت فرش دست مشتریان را در انتخاب باز گذاشته و می توانند دکوراسیونی ایده آل را به وجود بیاورند.

اگر دکوراسیونی مدرن در خانه خود دارید باز هم می توانید از فرش وینتیج به عنوان گزینه ای ایده آل استفاده کنید. نوع بافت و رنگ های به کار رفته در این فرش ها بیشترین هماهنگی را با دکوراسیون های مدرن و امروزی داشته و دراینخصوص هیچ نگرانی ای نخواهید داشت.

قیمتی که درخصوص فرش های کهنه نما تعیین شده بسیار مناسب بوده و با بودجه تمام افراد همخوانی دارد. اگر قصد خرید فرشی زیبا و درعین قدیمی را دارید توصیه ما به شما فرش های وینتیج عرضه شده توسط فروشگاه عالی قاپو می باشد. وینتیج های عرضه شده توسط این فروشگاه اینترنتی دارای طرح و رنگ متنوعی بوده و درمقایسه با بسیاری از فروشگاه های دیگر قیمت پائین تری دارند. از دیگر مواردی که می تواند در تعیین قیمت فرش تاثیر داشته باشد ابعاد آن است. هرچه ابعاد فرش بزرگتر باشد به همان اندازه نیز قیمت آن افزایش خواهد یافت.

خرید از فروشگاه های اینترنتی عرضه کننده فرش به شما این امکان را می دهد که علیرغم خرید فرشی ایده آل قیمت کمتری نیز بپردازید. فرش های عرضه شده توسط مجموعه عالی قاپو به قیمت درب کارخانه می باشد.

جنس الیاف فرش وینتیج

الیافی که در بافت فرش وینتیج به کار رفته همچون فرش های کلاسیک اکریلیک هیت ست شده می باشد. این الیاف جزو باکیفیت ترین الیاف شناخته می شوند که در بافت فرش از آن استفاده می شود. الیاف اکریلیک هیچگونه پرزدهی نداشته و ضدحساسیت هستند و هیچ آسیبی به سلامتی افراد نمی زنند. به همین علت در هرفضایی از خانه می توان از فرش های کهنه نما استفاده کرد. ابعاد 12، 9 و 6 متری این فرش های مدرن می توانند جلوه ای خاص و زیبا را برای سالن پذیرایی و اتاق نشیمن ایجاد کنند. از ابعاد کوچکتر آن ها نیز می توان در آشپزخانه، راهرو و یا اتاق خواب استفاده کرد و دکوراسیونی زیبا را خلق نمود.

الیاف اکریلیک از استحکام بالایی برخوردار بوده و نسبت به نور خورشید و حرارت مستقیم بسیار مقاوم هستند. اگر در خانه خود از این فرش ها استفاده می کنید توجه داشته باشید هرچند وقت یکبار فرش را سر و ته کنید تا تمام قسمت های آن به یک اندازه پاخورده شود.

  • دکتر تعمیر کار
  • ۰
  • ۰

 

خرید فرش مدرن ماشینی یکی از خرید هایی است که این روزها در میان محصولات حوزه فرش طرفداران زیادی پیدا کرده است و گاهی در دکوراسیون ها به طور اشتباه استفاده می شود. در این مقاله قصد داریم انتخاب و خرید فرش مدرن ماشینی را برای دکوراسیون های مختلف بررسی کنیم و در این مقاله به بررسی این موضوع بپردازیم که این محصول برای کدام دکوراسیون ها مناسب تر است. برتری های این محصول را برای شما عنوان می کنیم و به شما طریقه استفاده از فرش مدرن در سبک های مختلف دکوراسیون را خواهیم آموخت. با ما همرا هباشید تا پاسخ سوالات احتمالی خود را در این خصوص به دست آورید.
مشخصات فرش مدرن ماشینی

فرش مدرن به طور ویژه جهت استفاده برای دکوراسیون های مدرن تولید و ارائه شده است. این مدل از انواع فرش های ماشینی به طور معمول کمتر از ۶ متر بافته می شود تا محصولی مناسب برای خانه های نقلی باشد. به دلیل متراژ کوچکی که این محصولات دارند به طور مشخص در هر اتاق و با هر متراژی استفاده شوند بخشی از اطراف آن ممکن است خالی بماند که همین امر سبب می شود نوعی خطای دید به وجود بیاید و منازل کوچک بزرگتر از معمول به چشم بیایند. نکته ی بعدی که در این خصوص وجود دارد طرح این فرش هاست. طرح این فرش ها ساده تر از فرش های کلاسیک بوده و مناسب برای دکوراسیون های مدرن ارائه شده است.

استفاده از فرش مدرن ماشینی به طور ویژه برای دکوراسیون های مدرن می تواند منزل را بزرگتر از آن چه که هست به نمایش بگذارد. مزیت دیگری که این محصولات دارند با اهداف سبک مدرن هم سو هستند. بزرگترین هدفی که در سبک دکوراسیون مدرن دنبال می شود سادگی است طرح فرش مدرن ماشینی هم با سادگی خود منازل ایرانی را بزرگ و زیبا به نمایش می گذارد. مهم ترین مزیتی که فرش های ماشینی مدرن دارند به روز بودن این محصولات است که آن ها را متناسب برای جهیزیه کرده است.
قیمت فرش مدرن ماشینی

فرش مدرن ماشینی هم مانند سایر فرش های دیگر فاکتورهایی دارد که قیمت این محصول را دستخوش تغییر می کند. متراژ، جنس نخ، طرح و سبک فرش ماشینی این محصول را متفاوت از سایر محصولات دیگر می کند. از آن جایی که معمولا فرش های مدرن زیر ۶ متر ارائه می شوند و سبک مدرن دارند از سایر فرش های دیگر قیمت کمتر و مناسب تری دارد.
خرید اینترنتی فرش مدرن ماشینی

شما می توانید به دو روش اقدام به خرید فرش مدرن ماشینی فرمایید، روش اول اقدام به خرید از فروشگاه های فیزیکی دایر در سراسر کشور می باشد که ارائه دهنده انواع فرش های مدرن و ماشینی و فانتزی هستند. روش دوم اقدام به خرید اینترنتی است که شما با مراجعه به سایت هی معتبری نطیر فروشگاه عالی قاپو می تواند انواع طرح و رنگ های فرش مدرن ماشینی را در آن مشاهده کرده و بپسندید. توصیه ما به شما خرید اسنترنتی است زیرا در این مدل از خرید بسیاری از هزینه های تمام شده کاسته می شود و قیمت نهایی کاملا به صرفه خواهد بود ضمن این که شما با این کار در زمان خود هم صرفه جویی خواهید کرد.
انتخاب فرش مدرن ماشینی برای دکوراسیون های مختلف

در ابتدا باید دکوراسیون های مختلف و سبک های متفاوت آن را بشناسیم تا بتوانیم انتخاب مناسبی داشته باشیم در میان سبک های مختلف مناسب ترین دکوراسیون برای فرش مدرن ماشینی، دکوراسیون های مدرن است. در این مقاله به شما ترفندهایی را آموزش می دهیم که بتوانید در مرحله ی اول سبک مدرن را بهتر بشناسید و در مراحل بعدی از آن هم در دکوراسیون های مدرن و هم در دکوراسیون سنتی و کلاسیک استفاده کنید.

بهترین گزینه استفاده از فرش مدرن ماشینی استفاده از این محصولات در دکوراسیون های مدرن است. دکوراسیون هایی با فضایی کوچک که با استفاده از فرش های مدرن بزرگ تر نمایش داده می شوند. سبک مدرن بسیار ساده است و از وسایل های کمتری برای تزیینات داخلی در آن استفاده می شود، فرش های مدرن هم متناسب با این فضاها ارائه شده است. طرح فرش های مدرن اغلب ساده و در این محصولات از پیچیدگی هایی که به طور مثال در فرش های طرح افشان وجود دارد دیگر خبری نیست و از تعداد رنگ های کمتری در آن استفاده می شود.

استفاده از فرش های وینتیج می تواند پاسخگوی نیاز شما حتی در دکوراسیون های کلاسیک باشد. در این فرش ها به دلیل سبک مدرن و طرح قدیمی و کهنه نمای این محصول می توان دکوراسیون کلاسیک خود را با این گونه محصولات زیبا تر کرد. فرش وینتیج هم در دکوراسیون سنتی و هم در دکوراسیون مدرن قابل استفاده می باشد و زیبایی خانه را می تواند دو چندان کند.

فرش مدرن می تواند به بهترین شکل در سبک های مینیمال و زیبا استفاده شود، سبک مینیمال از نطر دکوراسیون شبیه به سبک مدرن است با این تفاوت که سبک مینیمال اکثرا از رنگ سفید و از محیط کاملا ساده پیروی می کند. در این گونه منازل به راحتی می توان از فرش های مدرن و فانتزی زیبا برای زیباتر کردن خانه استفاده کرد. سبک های مختلف زیادی وجود دارد که فرش مدرن ماشینی به راحتی می تواند برای آن ها قابل استفاده باشد و به زیبایی و حتی متراژ آن در نگاه اول اضافه کند.
فرش مدرن ماشینی و سبک امروزی

حتی در سبک های امروزی نیز می توان از فرش های مدرن استفاده کرد. شاید برای خیلی از افراد سبک مدرن و امروزی قابل تشخیص نباشد با یک تعریف ساده می توان بین این دو تفاوت قائل شد. سبک مدرن از زمان قرن بیستم و یا حتی اواخر قرن نوزدهم رواج یافت اما سبک امروزی منطور زمان حال است، در سبک امروزی هم می توانیم به راحتی از فرش های مدرن استفاده کنیم.

فرش مدرن ماشینی در بخش های مختلفی از دکوراسیون یک خانه می تواند استفاده شود. آشپزخانه می تواند میزبان یک فرش مدرن زیبا از انواع مختلف فرش های مدرن باشد و با یک رنگ اشتها آور حضور خود را در آشپزخانه های ایرانی قطعی کند. اما در هیچ کجای خانه به اندازه اتاق خواب زیبایی یک فرش مدرن ماشینی را به تصویر کشانده نمی شود. در این قسمت از خانه انواع مختلف فرش های مدرن را می توان به زیبایی در کنار سرویس خواب و پرده و اکسسوری ها استفاده کرد و از حضور آن ها لذت برد.
نکته مهم

نکته مهمی که وجود دارد این که به طور کلی اصلا چگونه یک فرش مدرن تشخیص دهیم؟ فرش های مدرن فرش هایی اغلب با ابعاد زیر شش متر هستند که در آن استفاده از طرح های شلوغ و پیچیده محدود شده است. فرش هایی با طرح های ساده که در آن ها از گل و بوته و شاخ و برگ و گلدان خبری نیست و جای آن را رنگ گرفته است. شما می توانید از میان انواع مختلف فرش مدرن، فرش متناسب با دکوراسیون خود را انتخاب کنید.
فرش مدرن ماشینی به پنج دسته مختلف تقسیم می شود:

  •     فرش کهنه نما یا وینتیج
  •     فرش دستبافت نما یا دستبافت گونه
  •     فرش تکه دوزی یا چهل تکه
  •     گبه و جاجیم
  •     شگی یا پرزبلند
  •     فرش های وینتیج

این نوع از فرش مدرن ماشینی از جمله فرش هایی هستند که با نام کهنه نما هم شناخته می شوند که سبک مدرن دارد. این محصول با سبک مدرن و طرح قدیمی و کهنه نما نظیر طرح های کلاسیک قابل استفاده در انواع دکوراسیون های مدرن و فانتزی بوده و به شکل خاص و ویژه ای در کنار سایر لوازم دکوراسیون شما خواهد درخشید.
فرش های دستبافت نما

این محصول از آن جهت دستبافت نما نامیده شده است که از نظر تراکم مشابه فرش های قدیمی است و با تراکم بالا بافته می شود همین امر سبب شده تا کیفیت و مرغوبیت این محصولات بالاتر رفته و افراد برای خرید این محصول ترغیب شده و در بخشی از دکوراسیون های داخلی مختلف محصول جذاب و زیبا باشد.

  • دکتر تعمیر کار